L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: When Will He Learn His Mistake!?

Monday 11 December 2017

When Will He Learn His Mistake!?

Tengok bola semalam memang frust gila. Liverpool lawan Everton, Merseyside derby. 79% possession tapi last-last seri 1-1. Memang wtf gila. Punca dia si Lovren tolak pemain Everton dalam kotak penalti. Pastu si Wayne Rooney lak yang score penalti yang membuatkan aku lagi panas. Kalau la si Mane tak tamak haloba masa first half kan dah boleh menang. Panas hati aku dengan Lovren lagi panas hati aku dengan si Mane. Masa nak half time Liverpool ada pleuang nak tambah gol tapi si Mane ni tak mau pass kat si Salah, dia shoot terus. Kalau gol takpa la jugak tapi miss kot. Kalau dia pass kat Salah boleh gol kot, at least ada peluang cerah nak score. Memang dia ni selfish cunt betul. Walaupon salah player tapi aku still 100% blame manager, Klopp. Aku tak tau sebab dia still bagi peluang si Lovren main, dia ni selalu buat mistake. Salah Klopp jugak sebab bagi dia main. Aku tak tau bila lagi dia belajaq dari kesilapan. Kalau aku buat list defender yang patut dia beli tak guna jugak, bukan dia nak baca pon. Aku memang harap-harap sangat la yang pintu hati si Klopp terbukak nak beli defender baru masa bulan January nanti.

0 comments:

Post a Comment