L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: So Damn Cold

Thursday 12 October 2017

So Damn Cold

Orang kata cuaca kat Malaysia ni tak menentu. Sat panas sat hujan, selalunya panas ja. Aku bersyukur gila dok Malaysia dapat jugak rasa cuaca panas, sebab dok dalam ofis pon dah sejuk, bila kluaq ofis time rehat aku rasa lega gila dapat rasa panas, dok dalam keta pon kalau boleh memang tak nak bukak aircond (ada member tumpang ngan aku makan so aku terpaksa jugak buka aircond). Sejak aircond kat ofis aku dah servis aku rasa makin sejuk lak dok dalam ofis. Baru 25 darjah celcius dah sejuk gila dah. Kalau time hujan lagi la rasa sejuk, aku sampai pakai baju sweater dok dalam ofis. Masa aku tengah selsema lagi la teruk, rasa nak balik awai ja, hahaha. Tapi serius aircond dalam ofis aku rasa sejuk lain macam ja, kalau tak bukak aircond nanti panas lak sebab dalam ofis aku mana ada kipas. Aku rasa mungkin sebab terlalu sejuk la yang buat aku rasa ngantuk dalam ofis, hahaha.




0 comments:

Post a Comment