L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: I'm A Guy With No Plan

Saturday 7 October 2017

I'm A Guy With No Plan

Semua orang mesti ada sesuatu plan untuk masa depan sendiri, tak kisah kalau plan tu kita sendiri yang decide or orang lain yang tolong kita decide asalkan kita yakin yang plan kita tu berguna untuk masa depan kita. Orang kata manusia hanya mampu merancang Allah yang tentukan, tak pa la at least kita ada plan walaupon kita sendiri tak tau adakah plan kita tu akan membuahkan hasil atau sebaliknya, hanya Allah yang menentukan sama ada plan kita tu berjaya or tak. 






Macam mana lak ngan aku? Apakah plan aku untuk masa depan? Well well well, secara jujurnya aku tadak plan. Aku blur, aku konfius apa yang patut aku buat untuk persediaan masa depan aku. Bukannya aku tak pernah pikiaq masa depan aku, bukannya aku tadak plan, tapi masalahnya plan aku selalu terbantut or fail. Masa aku confess kat orang yang aku suka tu sebenarnya itulah plan aku untuk masa depan, bukannya aku main confess ikut suka hati or nak ada girlfriend. Tapi aku asyik kena friendzoned ja so aku pon pikiaq baik aku buat tak tau ja dulu, bukan give up tapi aku nak tunggu ja apa yang akan jadi in future seperti quote kat atas ni. 

0 comments:

Post a Comment