L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: It Was My First Part Time Job Ever

Friday 27 October 2017

It Was My First Part Time Job Ever

Masa otw balik keja ntah pasaipa aku tergerak hati nak p beli waffle kat Billion Kota Permai. Aku dah lama tak p situ tapi aku ingat kat situ ada kedai waffle. Kalau nak tau kat situ la tempat first aku keja part time lepas SPM. Aku ingat lagi aku ngan Tan rancang nak keja kat situ. Masa tu Tan tak pindah rumah lagi (sekarang dok kat Kulim). Kami apply jadi promoter sama-sama, tapi Tan dapat masuk dulu, aku lambat sikit. Kalau kami keja shift sama kami p sama-sama. Aku jaga bahagian seluaq jeans, Tan aku tak ingat dia jaga dept apa, rasanya baju jugak kot. Aku keja kat situ cuma 2 minggu ja, aku terpaksa berhenti keja sebab nak p bercuti ngan family. Boring jugak keja kat situ sebab mostly kat sana Chinese, aku tadak geng nak menyembang, tapi the best part aku dapat p keja ngan best friend aku, kalau la kami jaga dept yang sama mesti lagi best, tak la boring sangat.

0 comments:

Post a Comment