L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Everyday We Learn Something New

Wednesday 16 August 2017

Everyday We Learn Something New

Hari ni aku blajaq camna nak guna spray dengan betui. Zharif jadi si tukang ajaq aku, sebab aku dok suruh dia tolong spray foam sample aku, dia tak boleh tolong aku sebab dia ada keja lain, tu la yang dia ajaq aku, so lepas ni aku dah tau camna nak spray tanpa bantuan si Zharif. Aku praktis spray kat belakang kilang, aku practice spray atas foam yang dah tak guna dah (waste). Mula-mula Zharif tunjuk kat aku dulu cara dia spray. Pastu dia suruh aku lak. Aku pon spray la. Aku guna text mould letak atas foam. Lepas spray aku angkat mould tu text tu kembang. Zharif pon teguq aku bila nak spray tu kena angkat tinggi sikit, tak boleh dekat sangat ngan foam, nanti dia kembang. Dia pon demonstrate lagi kat aku camna dia spray. Kali ni dia spray dua cara, satu tarik dari kiri ke kanan, satu lagi cara tarik dari kiri and ulang balik dari kiri. Aku pon try buat tapi aku miss spray satu spot, sebab masa aku tarik tu aku lepas tekan spray. Dia tak boleh tekan kuat sangat masa nak spray tu, jari tu kena letak kat hujung tempat tekan tu, kalau jari letak kat tengah memang senang la nak tekan dalam-dalam. Aku pon praktis la lagi, praktis punya praktis akhirnya aku berjaya jugak. Rasa satisfy jugak aku dapat spray, lepas ni abih la spray aku dok main kat belakang kilang, hahaha.





0 comments:

Post a Comment