L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Why Ed Doesn't Have a Girlfriend? Coz Sheeran

Thursday 19 January 2017

Why Ed Doesn't Have a Girlfriend? Coz Sheeran

Wassup guys? Okay topik kita hari ni adalah mengenai musik, topik yang aku paling minat sekali. Artis yang sedang top sekarang ni, Ed Sheeran melonjak naik dari tangga 29 ke tangga 1 di carta U.S Billboard Hot 100 dengan lagu terbarunya, 'Shape of You' dan 'Castle on the Hill'. Album terbaru Ed yang diberi nama ÷ (Divide) yang akan released bulan Mac nanti. Ed ni memang jenis pemalas nak bagi nama untuk album dia. Kalau hampa perasaan album sebelum ni tajuk 'X', album dia yang first tajuk '+', tahun ni '÷' pulak. Aku rasa Ed ni suka math kot, lol.







Walaupon Ed Sheeran bukanlah artis feveret aku, bagi aku Ed ni antara penyanyi Pop yang best pada abad ni. Aku suka lagu-lagu dia, suka tu tadak la sampai tiap-tiap hari dengaq lagu dia, maksud aku layan ja lagu-lagu dia kalau dengaq kat radio. Bila aku start kenai mamat ni? Seingat aku masa tahun 2013, time tu aku dengaq lagu dia tajuk 'Lego House' kat radio. Hahaha part yang lawak bila aku tengok video lagu tu aku ingat Rupert Grin tu Ed Sheeran, seriously depa dorang nampak seiras kot, mungkin sebab tu depa upah 'Ron' berlakon dalam video kot, lol.

Tapi tak sangka 4 tahun berlalu Ed sekarang dah jadi femes. Aku dulu ingat dia ni cuma artis biasa ja, pejam celik pejam celik tengok-tengok nama dia top kat billboard. Kalau nak tau sebelum karier Ed tengah top dia main gitar tepi jalan ja, yeah, started from the bottom.. sekarang dia dah jadi artis paling popular, hebat kan Ed ni?


0 comments:

Post a Comment