L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Kitkat Bites Chocolate

Friday 13 January 2017

Kitkat Bites Chocolate

Sapa tak pernah makan KitKat? Mesti semua dah pernah makan kan? Bagi aku KitKat ni 2nd coklat feveret aku (selepas Cadbury). KitKat ada dua jenis, satu yang original punya bentuk panjang, ada 4 batang dalam satu paket, yang kecik punya pon ada, 2 batang dalam satu paket. Perisa pulak ada dua jugak, yang original of coz dalam rasa coklat, satu lagi rasa green tea, aku tak pernah try rasa green tea ni so aku tak tau sedap ke tak rasa dia. Lagi satu jenis, KitKat Bites nama dia, yang ni memang aku paling suka daripada original punya. Rasa dia still sama dengan original cuma bentuk dia bulat. Kecik ja dia punya size coklat, tapi ada banyak la dalam satu paket, tak kan dia nak bagi 3-4 bijik ja dalam paket, kejam sangat tu, hahaha. Tapi kan best kalau depa buat besaq sikit saiz dia, mesti lagi sastifying rasa dia, nama pon 'bites', bukannya 'swallow', kena gigit 2-3 kali baru abih, ni masuk dalam mulut sekali ja dah sebab kecik sangat, mana puas, hahaha. Tapi apa pon aku still suka coklat ni, kalau hampa generous sangat belanja aku satu nanti, hahaha.


0 comments:

Post a Comment