L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Enough With That 'New Year New Me' Bullshit

Sunday 1 January 2017

Enough With That 'New Year New Me' Bullshit

Happy New Year Guys!!! Hari ni dah pon masuk tahun 2017, and tak lama lagi umuq aku dah nak masuk 23 tahun. So macam mana dengan new year resolution hampa taun lepas? Dah accomplish dah ka? Kalau dah congrats, yang gagal boleh cuba lagi tahun ni. Macam mana dengan aku pulak? Well, aku still sama ja dari dulu, masih lagi kurus dan masih lagi single...huhuhu *cries in a corner*. So adakah resolution aku masih sama dengan taun lepas? Absolutely not. Resolution aku untuk tahun ni nothing. Yup, nothing. Sebab aku dah penat mencuba, dah banyak tahun dah tapi still tak tercapai resolution aku. Bunyi macam aku dah give up tapi at least aku tak give up dengan life aku. Aku dah tak kisah dah hidup single. Aku lebih selesa dengan keadaan diri aku sekarang so tak perlu la aku nak cuba capai resolution aku. Mungkin kalau aku berhenti mencuba things will work out... maybe...

2 comments:

  1. Request review friendship. Hahaha (jgn pula kau pergi caj aku bayaran suruh review friendship)

    ReplyDelete