L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: 17th Jan 2017

Tuesday 17 January 2017

17th Jan 2017

Hari ni usia aku dah pon mencecah 23 tahun. Wow, tak sangka aku dah 23 tahun, rasa macam 17 lagi semalam, hahaha. So apa wish aku untuk tahun ni? Khawin? Nope. Awai lagi nak khawin, baru 23 bukannya 33, aku ada banyak masa lagi sebelum nak tamatkan zaman bujang aku. Lagipon aku tak dak awek lagi lol so chill la dulu bab khawin ni. Parents aku pon tak tanya lagi bila aku nak khawin, selagi depa tak tanya aku bila nak khawin selagi tu aku nak hidup single. Aku still boleh sabaq lagi, walaupon dalam tempoh sedekad, ala lambat laun aku khawin jugak nanti. Wish aku tak banyak, aku cuma harap aku dapat manage aku punya status kewangan aku dalam keadaan yang baik dan stabil memandangkan aku dah pon setahun keja.

0 comments:

Post a Comment