L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Driving A Boat

Saturday 3 September 2016

Driving A Boat

Pagi semalam masa aku nak p keja hujan gila lebat. Aku p jugak keja, tak kan sebab hujan nak ponteng keja, hahaha. Jalan memang jem gila, tak jem macam sebelum ni. Yela, dah hujan, mesti ramai yang bawak keta. Masa otw nak p keja ada satu jalan tu banjir, dua lorong jadi satu lorong ja, yang lorong satu lagi tu memang banyak air, boleh kata dalam jugak air dia. Keta kecik macam Kancil memang teruk la kalau lalu jalan tu. Aku tengok keta 4X4 lalu rileks ja, mentang mentang keta dia tinggi, hahaha. Masa lunch lak aku, Abang Ucop ngan Abang Mae p makan kat Pelita. Kami ikut jalan lain sebab jalan tu agak jem. First time jugak Abang Ucop bawak aku masuk jalan yang aku tak pernah p. Masa kami sampai jalan kat satu taman ni, taman dia nama Taman Desa Juru, kami pon agak konfius awat jalan dah jadi serupa sungai. Hahaha, serious banjir teruk kot. Kami redah jugak la, no choice, aku tengok keta Kancil pon redah ja so aku rasa keta aku pon okay jugak kot kalau nak redah jalan yang serupa sungai. Abang Ucop siap rakam lagi. Nak tengok video ni ha aku buh kat bawah ni...






0 comments:

Post a Comment