L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: It's Rainy Merdeka

Wednesday 31 August 2016

It's Rainy Merdeka

Aku bangun pkl 9 hari. Kira awal dah tp pasal mengantuk, aku lena balik. Dlm 9 lbh aku bangun balik bila dgr bunyi wasap. Cepat2 aku get ready dan gerak keluar gi ambik member aku, Tan. Semalam dah rancang siap2 nak gi Gurney Plaza. Lama dah tak pi sana. Last tahun lepas kot. Sampai ja rumah Tan, nak set GPS tp problem pula. Aku rasa kabel HDMI rosak nie. Lama gak dok try tak jadi, nasib baik pakai tab Tan. Smooth ja trafik tp sampai Gurney, punya payah cari parking. Dekat 15min dok pusing sampai nak give up. Last min jumpa gak parking. Kami beli tiket wayang dulu nak tgk BFG. Apa benda BFG ? BFG nie maksudnya Big Friendly Giant. Best gak. Lepas tue kami lunch dulu pasal dah lapaq dah. Dah habis, lepak jap dkt MPH. Tan nak usha jap buku2. Terkejut kami dok tgk harga dia. Lps tue gerak tgk movie. Habis movie ingat nak chow dah, tgk2 lupa lak keta park mana. Ha, tue lah dok kalut td tak ingat nak tgk level mana. Nasib baik dpt cari. Kami gerak balik dulu, singgah dkt kedai Tomyam utk makan malam dulu. Penat gak hari nie tp best lah dpt lepak dgn Tan sblum dia balik uni esok. 

0 comments:

Post a Comment