L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Best Arcade Game?

Friday 30 September 2016

Best Arcade Game?

Hey guys, aku nak tanya sikit, game arcade apa yang best main kat fon? Aku tanya sebab boring dok main game yang sama, hahaha. Nak try jugak main game baru, aku nak install game arcade kat iPad aku. So hampa cuba recommend sikit kat aku game arcade apa yang paling best. Tau kan game arcade tu camna. Ala macam game Candy Crush la. Selalunya game arcade ni game yang addictive sebab tu aku nak download, sebab bila time tadak internet boleh la main kalau boring ataupon nak 'kill time'. Game yang selalu aku dok main kat iPad aku game Sims Free Play, game ni memang aku dok ketagih main, tapi yang tak bestnya bila dah ketagih aku selalu spend duit nak beli benda dalam game tu, so sekarang ni aku agak slow main game Sims, nak jimat duit punya pasai, hahaha. Sebab tu aku tanya hampa game baru apa yang best main, bukan sebab aku tak mau main game Sims dah, sebab saja ja nak tambah koleksi game aku, memori iPad aku pon ada banyak lagi, hahaha. So kalau hampa dah tau game arcade apa yang aku patut try boleh la leave comment kat bawah ni.

2 comments: