L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Miss You Buddy

Monday 5 September 2016

Miss You Buddy

Dah beberapa hari si Oren tinggalkan kami. Last dia dok ngan kami dia tengah sakit sebab gaduh ngan kucing lain and next day dia hilang. Aku rasa dia mesti dah mati. Terasa jugak kehilangan dia sebab dia kucing aku yang paling manja. Sebelum ni pon aku ada kucing kaler Oren dan dia pon manja jugak. Coincidence? Tak tau nak kata. Pelik jugak kan? Awat kucing yang kaler Oren yang paling manja? Tak dapat dijelaskan secara saintifik lol. Sekarang kucing aku tinggal lagi 3 ekoq ja. Dulu banyak jugak kucing aku tapi dah banyak yang mati so tinggal sikit ja. Well at least ada lagi kucing kan? Tapi seriously aku rindu mat Oren, dia paling manja kot. Selalu bila aku balik keja mesti dia mai kat aku, sebab dia nak masuk lepak dalam rumah lol. Sekarang dia dah tadak so memang terasa kehilangan dia. Damn I miss you buddy....

0 comments:

Post a Comment