L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: So So So Hawt!!!

Tuesday 20 September 2016

So So So Hawt!!!

Malam semalam aku cuma makan megi ja, bukan tadak duit, tapi malas nak cari benda makan, hahaha. Lagipon jimat duit aku, dah la aku tengah nak save budget kali ni, aku dah bertekad nak simpan duit, tak mau pakai duit sampai habis, kena save jugak sikit. Tiap-tiap bulan aku ada target berapa ratus aku nak simpan. So cara nak jimat kena makan megi, bukan tiap-tiap hari la, aku tau makan megi tak baik untuk kesihatan, seminggu sekali makan okay la. Mama aku kalau nampak aku bawak megi masuk rumah mesti marah aku, hahaha. Tapi yang nak cita semalam aku beli megi hotcup baru, ada tulis perkataan 'LETUP' kat depan dia, tak tau la baru lagi ka or dah lama, tapi semalam kira first time aku makan megi Letup ni. Awat dia buh nama 'Letup'? Aku pon tertanya tanya. 



Persoalan aku akhirnya terjawab setelah aku hirup sup megi 'Letup' semalam. Pergh, memang kaw gila dia punya pedas, lagi pedas dari yang lama punya. Aku makan sampai berair mata aku, cuba bayangkan betapa pedasnya megi Letup ni, hahaha. Yang masih belum pernah try tu boleh la p try, beli la kat 7-E ka, kedai runcit ka, cari megi yang dalam cup pastu ada tulis 'Letup' kat depan dia. Beli guna duit sendiri ye, jangan nak mintak duit parents sangat, nak beli megi ja pon, agak-agak la nak beli megi pon mintak duit parents, sesungguhnya aku amat kecewa ngan hampa. Kalau dah try rasa komen kat bawah ni camna rasa dia, pedas or biasa ja..bagi aku memang pedas kot, so so so hot!

2 comments:

  1. semalam jumpa maggi tu.. tapi teragak2 nak beli.. hehehe

    ReplyDelete