L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Free Tickets

Wednesday 10 August 2016

Free Tickets

Walaupon aku agak busy hari ni tapi aku sempat jugak curi masa nak kluaq dengan Tan. Actually kami dah plan nak kluaq hari ni semalam so memang aku nak balik keja awai hari ni tapi tak sangka pulak yang keja semalam punya ada problem sebab tu aku busy sikit nak kena settle keja semalam. Aku pon dah fedap dengan keja tu, dah ambik masa 4 hari dah kot tapi still tak settle settle, memang bermasalah betui la drawing yang customer bagi, aku yang designer teruk la kena ikut spec customer. Depa tak tau betapa susahnya aku kena buat, tapi aku berjaya jugak buat, tu pon sebab orang tolong aku, hahaha. Memang berserabut gila time k peja tadi, bila dah kluaq ngan Tan boleh la aku lupakan pasai hal keja. So movie apa pulak kami tengok tadi? Kali ni kami tengok cita hantu pulak, Girl In a Photograph'. Aku tak tau cita dia macam mana sebab time aku tulis post ni kami tengah dok tunggu time nak masuk wayang. Tapi the best thing yang aku nak bagitau kami dapat tiket wayang free hari ni, sebab aku ada member kad, and ada hari tu aku renew kad aku so depa kata kalau aku renew kad aku dapat free 2 tiket wayang. Boleh tebus sampai bulan 12 tapi aku claim jugak hari ni, ala lambat laun aku kena claim jugak so apa salahnya kalau aku claim hari ni? 

0 comments:

Post a Comment