L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Left Without Saying Goodbye

Saturday 13 August 2016

Left Without Saying Goodbye

Hari ni aku baru tau yang member aku sorang kat department design, Fariz berhenti keja. Abang Nazri yang bagitau aku yang semalam hari last dia keja. Dia keja kat syarikat Nippon kat area belah pulau, ni Abang Ucop yang bagitau aku. Seriously dia tak bagitau aku pon yang semalam dia last day keja. Kat orang lain dia bagitau lak. Tak kan dia lupa nak bagitau aku kot? Aku dok sebelah dia ja kat dalam ofis. Dia tak puas ati ngan aku kot? Aku tak rasa yang aku buat salah ngan dia, lagipon aku jarang sembang ngan dia, well kami ni jenis pendiam, hahaha. Or mungkin dia malu nak bagitau aku kot? Ish, macam la kami tak pernah sembang. Tapi apa apa pon aku harap dia okay keja kat sana, keja kat syarikat besaq lagi banyak cabaran dia, hopefully dia dapat mengharungi segala cabaran yang ada kat sana. 

0 comments:

Post a Comment