L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Superb Attacking Terrible Defending

Monday 15 August 2016

Superb Attacking Terrible Defending

Semalam tengok bola memang best gila. Game antara Liverpool dengan Arsenal yang berlangsung di stadium Arsenal. Liverpool menang 4-3. What? Liverpool menang? Seriously??? Kat tempat Arsenal??? 4-3??? Yes, memang penuh dengan kejutan game semalam. Baru first game untuk season baru dah boleh tengok game best. Player player baru yang Klopp sign, Mane dengan Wijnaldum memang main best. Klavan pon tak sure tapi okay ja aku tengok dia main. 


Pemain-pemain Liverpool memeluk Pengurus mereka selepas menjaringkan gol.


Man of the Match: Coutinho. Pemain pertama yang score freekick.


Walaupon aku happy dengan result semalam tapi ada yang buat aku agak tak puas hati. Bagi aku attacking memang superb, A class, tapi tang defence hancuq lebuq. Score 4 bijik tapi dalam masa yang sama bolos 3 bijik memang result yang kurang memuaskan. Main dah cantik tapi defence yang buat spoil. Klopp kena rombak balik defence kalau nak stay top 4, kena spend lagi duit nak beli defender baru, especially left back, sebab left back yang ada sekarang, Moreno memang tak boleh diharapkan. Ramai yang dok kutuk mamat Moreno ni masa game semalam lol. Aku harap Klopp sedaq apa yang patut dia tingkatkan kalau nak bawak Liverpool main kat Champions League untuk season yang akan datang. #YNWA #LFC

0 comments:

Post a Comment