L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Good or Bad Year?

Wednesday 30 December 2015

Good or Bad Year?

Tahun 2015 bakal meninggalkan kita tak lama lagi, so apa perasaan hangpa? Hangpa rasa sedih ke tahun ni nak abih or rasa eksaited nak masuk tahun baru? Dah prepare dah ke nak menghadap tahun baru? Camna pulak dengan tahun ni? Best or tak best? Bagi aku tahun ni tak la seteruk mana kalau nak dibandingkan dengan tahun-tahun sebelumnya. Aku rasa tahun ni mungkin antara tahun paling best dalam hidup aku. Apa yang bestnya? Yela, tahun ni dah graduate, dapat keta baru, and yang paling best menganggur 7 bulan, hahaha. Tapi ada jugak yang tak bestnya, aku pon malas nak cita, sebab aku malas nak ambik kisah. Apa yang aku dapat simpulkan adalah setiap tahun ada baik dan buruknya. Yang baik kita simpan jadi kenangan, yang buruk pulak kita jadikan sebagai pengajaran.

0 comments:

Post a Comment