L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Hope for the Best

Friday 1 January 2016

Hope for the Best

Tahun 2015 sudah pon berlalu, sekarang sudah pon masuk tahun 2016. Jadi apakah harapan aku untuk tahun ini? Apa yang aku nak buat dan apa perancangan aku untuk tahun ini? Itu tak dapat nak aku tentukan tapi aku rasa tak penting semua tu dan tak perlu nak ada resolution setiap kali masuk tahun baru. Yang penting kita masih boleh buat yang terbaik sama seperti tahun-tahun sebelumnya dan enjoy dengan life kita. Tapi aku masih ada harapan, bukan mengharap tahun ni lebih better dari tahun lepas, aku cuma harap dapat memberikan yang terbaik untuk tahun ini dan aku harap aku boleh enjoy dengan life aku sekarang tanpa terlalu banyak pikiaq benda yang bukan-bukan, benda yang boleh meng'down'kan aku. Rileks la, tahun ni mungkin tak akan seteruk mana, mungkin sama macam tahun lepas or mungkin lebih baik so no pressure, okay guys? Btw Happy New Year 2016!!!

0 comments:

Post a Comment