L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: So We Meet Again

Saturday 7 November 2015

So We Meet Again

Apa yang aku buat hari ni? Yeah, ni yang cek nak habaq mai ni, haha. Memandangkan best fren aku ni cuti seminggu, so aku ajak la dia kluaq tengah hari tadi. Dia wasap aku semalam ajak kluaq so memang kami plan nak kluaq sama-sama pon. Selalu lepak dekat Sunway ja jadi aku bawak la dia p lepak kat AEON Alma lak. Masa arrive kat sana aku dapat rasakan yang aku akan jumpa member aku yang lain, tengok-tengok memang aku jumpa pon. Wow, hebat betui naluri aku ni, boleh jadi superhero, hahaha. 


Sapa dia member aku tu? Kalau nak tau dia adalah member time aku kerja sale assistant kat AEON Seberang Perai dulu. Dia tengah dok layan customer so cuma boleh teguq dia je la. And then masa nak p beli tiket wayang jumpa lagi member lama aku,  Izwan namanya, member sekolah aku dulu, sama kelas aku time form 3. Dia dok jaga kaunter wayang, kami pon sembang la, dia tak banyak berubah pon, still hensem and still ada kehumorannya itu, hahaha. 


Tu je la yang aku nak bagitau hangpa. Cuma nak cakap jumpa member lama ni best, rasa macam kena surprise ja and rasa terharu bila dapat jumpa balik member lama kita. Yela kan, selalu jumpa member yang sama ja, mesti kita teringat yang lain jugak kan? Kadang-kadang kita ingat depa dah lupa kat kita tapi nak buat camna la kan, sometimes memang kita terpaksa berpisah dengan member yang lain, kalau dapat jumpa balik tu kira bertuah la. Bila dah lama tak jumpa memang rasa dia macam tu, lebih-lebih lagi dengan member rapat kita, rasa macam nak lepak kat kedai kopi 24 jam ja dengan dia, hahaha.
 


0 comments:

Post a Comment