L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Macaroni Cheese

Friday 20 November 2015

Macaroni Cheese

Macam-macam topik aku cerita tapi bab makan aku tak cerita lagi so post kali ni aku cerita bab makan pulak. Mostly kawan-kawan aku dah tau aku ni suka makan KFC haha tapi tak semestinya KFC ja yang aku suka, ada banyak benda lagi yang aku suka makan. Bagi aku kalau aku makan kat kedai tu aku suka makan apa, and bila dah suka setiap kali p kedai tu mesti order benda yang sama ja. Contohnya bila aku p makan Secret Recipe aku suka order macaroni cheese, dari start aku makan kat Secret Recipe sampai la sekarang selalu ja order macaroni cheese, kadang-kadang makan jugak benda lain cuma point dia aku selalu makan macaroni. 






Nama hidangan: Prawn Macaroni with Cheese.

Restoran: Secret Recipe.

Kandungan: Macaroni, keju, udang, cendawan.

Harga: Tak ingat doh.

Cara membuat: Tak tau, tau makan je.


Memang sedap kalau hangpa nak tau. Yang tak pernah try tu nanti boleh la p try, serius tak rugi. Harga memang mahal tapi tak rugi pon kalau nak try makan, ala, suruh la member or parents belanja, lagipon bukan selalu makan, kan? Satu je masalah kalau makan benda ni. Masalah dia hangpa akan cepat rasa muak. Yela, mana tak muaknya, dah depa letak banyak keju memang la muak. Kalau makan banyak keju memang rasa muak, aku pon tak tau apa masalah keju ni lol, tidak dapat dijelaskan secara saintifiknya. Bagi aku overall semua okay. Macaroni rasa dia lembut, kalau didih dalam tempoh yang sepatutnya memang dia akan lembut. Keju yang dia letak rasa dia okay cuma muak bila makan banyak. Udang walaupon macam mentah (or memang mentah kot) pon rasa okay. Cendawan kaler hitam pon rasa not bad. Rating untuk hidangan ni aku bagi 4/5.

0 comments:

Post a Comment