L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: I'm Bored To Death!

Sunday 1 November 2015

I'm Bored To Death!

Setelah sekian lama aku tak update blog aku ni, so disebabkan terlalu bosan and tak tau nak buat apa, aku pon kembali dengan cerita yang sama. Yes, memang aku bosan, dah masuk bulan November ni, aku masih menganggur. Dah 6 bulan dah aku stay kat rumah dan dalam erti kata lain setengah tahun aku bercuti. Cuba bayangkan macam mana life aku sepanjang 6 bulan dok kat rumah. Tidoq, makan, kluaq ngan kawan, tidoq...aish...tu la life aku sekarang. 




Bukannya aku tak mau keja, dah aku tak dapat peluang, nak buat macam mana. Dah banyak company aku apply tapi tadak sapa pon yang call aku. Ada diploma ni macam tak laku ja, elok lempaq dalam laut ja sijil diploma aku, hahaha. Last-last aku p Mydin yang baru nak bukak hujung bulan ni mintak keja (harap harap dapatlah). Bila dah ada keja nanti baru la rasa macam ada life, tapi sebenarnya aku keja sebab nak pakai duit, hehehe.

0 comments:

Post a Comment