L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Is It A Right Job For Me?

Sunday 15 November 2015

Is It A Right Job For Me?

Semalam aku p interview dekat area Megamall. Company tu call aku hari Jumaat lepas suruh aku mai interview so aku p la semalam. Lelaki India yang interview aku, siap speaking lagi, aku pon cuak la, hahaha. Dia cakap kat aku yang aku akan diberi latihan untuk jadi supervisor. Aku pon dah buntu dah sekarang ni sama ada aku nak teruskan kerja tu atau tak. Sekarang ni pon aku masih dok apply banyak tempat, dengan harapan aku dapat kerja yang best dan gaji yang agak gempak. Aku tak sure yang aku ni boleh jadi supervisor ke tak, tapi kalau aku dah ada kerja aku dah boleh berpuas hati, yela kan, dah setengah tahun menganggur, mau tak happy aku kalau dapat keja, hahaha.

0 comments:

Post a Comment