L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: My First Professional Job Interview

Thursday 5 November 2015

My First Professional Job Interview

Esok aku ada interview dekat Seberang Jaya. Memang happy gila aku bila aku dapat e-mel yang kata aku dipanggil untuk temu duga keja, hahaha ingat senang nak dapat offer keja, ni kira first interview dalam tempoh 6 bulan aku menganggur, kira aku ni lucky gila, tapi tak sure lagi la kalau aku diterima keja, baru interview. Nervous jugak aku, sebelum ni tak pernah attend lagi professional punya job interview, setakat job interview dekat shopping mall tu biasa la, tu pon aku nervous jugak, hahaha. Harap-harap semua berjalan dengan lancar. Aku dah prepare dah pa yang aku nak cakap esok, yang lain terserah pada Allah. Hopefully aku diterima bekerja dengan depa, sebab kalau boleh aku tak mau keja dekat Mydin, keja kat sana tak leh cuti hari weekend, keja kat Seberang Jaya ni boleh so aku memang harap-harap sangat dapat keja ni. Apa pon aku akan cuba yang terbaik esok, Insya Allah.

0 comments:

Post a Comment