L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: I'm Right Here

Tuesday 5 March 2019

I'm Right Here

Kepada yang meragui sama ada aku ni masih hidup lagi ke tak disebabkan aku dah jarang update Facebook, Twitter dan juga Insta yang dah masuk tahun ke-2 aku tak update, well media laman sosial yang aku aktif sekarang ialah blog aku sendiri. Kalau Facebook pon aku bukak sat ja nak tengok benda apa dok viral, aku dah tak share post malah update status sendiri lagi la jarang. Twitter lak tunggu masa ja aku nak uninstall, rasa boring lak tak tau pasaipa, kalau Insta lak sama jugak macam Facebook, tengok-tengok sat, ikut mood kalau rasa nak like gambaq orang. Yang aku rajin dok layan cuma 9gag ja buat masa sekarang, tak tau la 9gag ni kategori media sosial juga tapi boleh komen kat post kira media sosial jugak la. Aku ada komen kat 9gag ari tu, aku cuma post gambaq meme ja yang relate pasai post, sekarang komen aku dah dapat lebih 200 upvotes, wow, tak banyak pon 200, kalau 1000 upvotes baru la boleh panggil 9gagger sejati. So the point is kalau hampa nak tau perkembangan pasai life aku kat sini je la hampa boleh tau. Okay that's all for today, kalau ada apa-apa pertanyaan (soalan "Bila hang nak kawen?" tidak dibenarkan sama sekali) sila kemukakan pertanyaan hampa di ruangan komen kat bawah or wasap me, okay? Thanks for reading... and stay tuned for next updatezzz...

0 comments:

Post a Comment