L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Guess Who's Back

Friday 1 March 2019

Guess Who's Back

Masa aku masuk ofis tadi Amin kata kat aku "Abang hang dah mai dah weh". Aku pon blur sat sapa dia abang aku, pastu baru teringat kat si Fariz yang berenti keja dulu. Dari tahun lepas lagi dah ada ura-ura mengatakan yang si Fariz akan mai masuk keja balik kat kilang aku, so kedatangan dia tak la membuatkan aku surprise sebab aku dah expect dah. Kalau baca post lama aku tak silap post tahun 2016 kot yang Fariz berenti keja. Hari ni dia mai masuk balik keja kat kilang aku. Masa dia mai tu aku pon tanya la dia sihat ke tak maklum la dah lama tak jumpa and bertegur sapa. Walaupon dia kira orang paling lama dalam department kami except manager aku rasa dia mungkin kena recover balik la pasai keja design ni sebab dah lama dah berenti pastu masuk balik mungkin ada certain part yang dia tak ingat. Hari ni Ijat tak mai so dia tak tau la si Fariz dah masuk keja balik. Ijat kata kalau Fariz masuk dia nak bancuh kaw-kaw punya, kira macam revenge la sebab si Fariz ni dulu kira senior and masa Ijat first time keja kira keja under si Fariz la. Well, aku tak sabaq-sabaq nak nantikan moment revenge si Ijat ke atas Fariz, hahaha..ha..ha…(*gelak jahat berenti*) emm tapi tadi masa meeting aku tengok Abang Nazri tunjuk carta organisasi department nama si Fariz sebaris dengan geng senior, kira dia bukan under sapa-sapa la, si Zarul dok bawah dia, aku rasa harapan si Ijat nak taruh Fariz mungkin punah lol.

0 comments:

Post a Comment