L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Twen2Five

Thursday 17 January 2019

Twen2Five

Alhamdulillah masuk hari ni umuq aku dah genap 25 tahun walaupon pada hakikatnya aku tak suka yang umuq aku ni dah makin meningkat tapi aku bersyukur jugak Allah bagi aku peluang untuk bernafas lagi di muka bumi ni. Kepada yang wish besday aku ucapkan ribuan terima kasih, lebih-lebih lagi kepada yang meng'wish'kan aku dipercepatkan dapat jodoh, al-maklumlah umuq tara aku ni dah boleh kawen org kata tapi aku dah tak kisah dah bab jodoh ni, hampa kawen awai tak semestinya aku pon kena kawen awai, hampa anak sepuluh tak semestinya aku pon kena ada anak sampai sepuluh, lain orang lain rezeki, please don't compare me with others. Bukannya aku tak nak kawen awai, aku ni memilih sama, lol. Prinsip aku lebih baik single daripada kawen dengan pompuan yang aku tak suka, memilih ni penting jugak untuk kebahagian aku, tapi mungkin la sampai satu masa aku dah tak memilih sangat bab jodoh ni. 




Secara konklusinya soal jodoh ni bukanlah main priority aku untuk taun ni, aku still cuba nak perbaiki diri aku sebelum aku rasa dah layak nak jaga anak dara orang. Lagipon duit pon tadak lagi maa, aku masih belum cukup serius nak simpan duit untuk masa depan, yang aku tau dok perabih duit ja, hahaha. Sebelum aku mengakhiri post aku untuk hari ni sekali lagi aku nak ucapkan terima kasih kepada yang wish besday aku dan juga yang mendoakan yang baik-baik utk aku, thanks once again and stay tuned for my next post.

0 comments:

Post a Comment