L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Sleep At Work

Wednesday 10 May 2017

Sleep At Work

Aku pernah cita kan yang member tempat keja yang dah berenti, Si Fariz suka tidoq dalam ofis? Sejak aku ambik alih tempat dia (PC dia ja, bukan jawatan, lol) aku pon kerap tidoq dalam ofis. Dulu aku pon pelik camna si Fariz boleh tidoq sambil duduk, siap berdengkuq lagi, tapi sekarang aku dah paham yang duduk depan PC pon boleh lena, siap bermimpi bagai, hahaha. Kadang-kadang aku bukan ngantuk pon, bila dah boring aku rasa macam nak tidoq ja, so aku pon tidoq la. Rileks ja aku tidoq dengan manager aku dok belakang aku (nasib baik tak kantoi). Aku kalau tidoq bukan tidoq mati, aku tidoq separuh sedaq, thats mean aku boleh dengaq orang lain cakap masa kau tidoq. Rasa fresh jugak kalau tidoq 15 minit ja, okay la kan daripada dok tahan ngantuk sampai ke petang, apa salahnya kalau kita curi masa sikit nak tidoq, baru boleh buat keja dengan selesa tanpa rasa ngantuk. Lagi bagus kalau malam sebelum tu tidoq awai sikit, haa.. apa? Tidoq awai? Eh memang tak la aku nak tidoq awai aku ni gamers sejati tau tak? Kena la tidoq lambat sikit, biasa la orang bujang, dah khawin nanti baru belajaq tidoq awai.

0 comments:

Post a Comment