L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Getting Lazy

Sunday 30 April 2017

Getting Lazy

Aihh, sejak bila hidup aku ni jadi malas, nak p keja rasa malas, nak update blog pon rasa malas. Mungkin sebab aku dah cuti lama sangat kot, tadak la lama, 4 hari ja cuti minggu lepas, tu pon kira lama aku cuti sejak keja. Tak boleh jadi ni, tak boleh biarkan diri aku ni jadi malas, bulan posa nak dekat dah, kalau sekarang aku dah rasa malas teruk aku nanti time posa. Apa yang aku perlu buat nak hilangkan rasa malas ni? I need help...

1 comments:

  1. Itu lah, jangan buat benda tak berfaedah banyak sangat. Lepas balik kerja, rehat dulu, kemudian kalau nak main game, boleh. Tapi set masa lah, jangan pula main sampai tak ingat masa. Kalau hari yang tak kerja, sama lah juga. Jangan terperuk dalam rumah main game. Cari lah benda lain untuk buat. Baca majalah ke, scroll news pasal bola ke atau apa-apa ja lah. Asyik main game saja blh buatkan kau malas teruk. Aku dulu pun camtu gak.

    ReplyDelete