L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: When Will I Get My Own PC?

Tuesday 5 April 2016

When Will I Get My Own PC?

Dah dekat 5 bulan aku keja tapi aku still tak dapat lagi pc sendiri. Selalunya aku guna pc Zul, tapi dia pon nak guna jugak aku pon rasa bersalah jugak so aku pon bawak la laptop aku p keja. Bila dah guna laptop sendiri macam-macam software kena install, lepas install, kena crack software tu pulak, tak kan aku nak beli kot? Lain la kalau syarikat punya pc. La ni semua software yang aku kena guna dah berjaya di'crack'kan. Tapi aku still malas nak bawak laptop p keja, sebab laptop aku pon nak relai, monitor dah nak tercabut, hahaha. Dpa semua ada pc sendiri, siap guna dua monitor lagi, untung gila depa, aku bila lagi? Maybe tauke kilang aku, Mr. Andy Lau (bukan pelakon Hong Kong tu) masih tak puas hati dengan performance aku sebagai graphic designer dan mungkin jugak aku ni masih belum layak pakai pc baru, lambat laun aku dapat pc baru jugak, tapi tak tau la kena tunggu brapa lama lagi.....

0 comments:

Post a Comment