L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: I Have Gained Their Trust

Thursday 7 April 2016

I Have Gained Their Trust

Walaupon aku masih belum dapat pc aku sendiri tapi aku berjaya dapatkan kunci ofis. Bukan senang nak dapat kunci ofis memandangkan ada dua saja kunci, satu dapat kat sorang lagi member aku yang dah lama keja kat situ, Fariz. Dia selalu mai awai sejak dia simpan kunci, kalau tak aku ja yang selalu mai awai, hahaha. Walaupon terpaksa menempuh laluan trafik yang begitu sesak, tapi tu tak menghalang aku daripada masuk ofis sebelum pukui 8 setengah, tapi kadang-kadang aku masuk lambat jugak, hahaha. Apa yang membanggakan aku walaupon aku ni keja tak sampai setahun aku diberi kepercayaan untuk simpan kunci ofis...hell yeah, I have gained their trust, and I will not let them down...

0 comments:

Post a Comment