L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: It's Not My Fault

Wednesday 20 April 2016

It's Not My Fault

Hari ni macam mana ntah aku boleh bertengkaq dengan member aku kat ofis tadi. Cita dia macam ni, nama budak ni Ijat, dia suruh aku adjust drawing projek dia, aku pon adjust la, lepas dah abih adjust aku pon antaq la drawing tu guna e-mel. Pastu dia tanya aku siap ke tak aku pon cakap la dah siap. Tiba-tiba dia marah aku sebab tak bagitau dia dah siap, aku pon cakap la aku dah bagi kat e-mel, tak kan dia tak check kot? And then lepas tu lak dia bebai sebab aku buat drawing salah, aku pon tak paham sebab pa dia nak bebai, benda kecik ja pon, tak boleh ka hang cakap leklok? Time tu aku pon dok bebai jugak dengan perangai dia yang macam budak-budak tu, harap tua ja daripada aku, tapi dok bebai macam budak-budak. Hang tu sapa nak maki aku? Lain la kalau hang manager aku boleh accept, tapi hang ngan aku sama ja taraf, walaupon hang senior hang sepatutnya guide aku bukan maki aku! 


Perlukah nak bergaduh sebab benda kecik???


Pastu dia kata dia tak mau dah mintak tolong daripada aku, hahaha macam pa lagi perangai, tengok la sampai bila dia boleh bertahan, konfem stress gila keja banyak kena buat semua. Aku frust gila bila orang mintak tolong aku tapi tak hargai apa yang aku dah buat. Even aku buat salah hang tak dak hak nak maki aku, sebab aku dah tolong buat keja hang banyak, sampai aku kena ot buat keja hang, serious aku bebai gila buat keja hang tapi aku tak cakap pon yang aku bebai. Seriously aku tak rasa bersalah pon, sebab bukan salah aku, salah dia la dok bebai tak tentu pasai, small matter ja pon, buat rilek sudah. Walaupon bukan salah aku tapi aku tetap rasa tak syok bila ada orang yang tak puas hati ngan aku, tapi aku harap lepas ni semuanya kembali seperti biasa.

 

0 comments:

Post a Comment