L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Little Bro

Friday 5 April 2019

Little Bro

Petang tadi Bap wasap aku suruh tolong p antaq adik aku, Luqman p Penang Sentral, dia nak balik Kuantan nak p kenduri member dia. Kalau tak dia nak ambik Grab, dia segan nak mintak tolong aku takut susahkan aku, tu yang Bap bagitau aku p tolong antaq dia sat. Aku kata okay ja, balik rumah aku tanya dia nak p pukui brapa, katanya. Aku lepak dalam bilik aku sat, sampai si Luqman ajak aku gerak. Otw nak p Penang Sentral, sambil dok layan album Third Eye Blind self titlted, aku tanya la Luqman keja okay tak pastu tanya nak sambung belajaq ka tak. Pastu sembang pasai movie lak. Sampai kat Penang Sentral aku agak terkejut jugak la bangunan dah siap, sebab last aku p sana bangunan tak siap lagi. Gila lain dah kot tempat dia, macam kat airport lol. Aku dok parking tepi macam yang selalu aku buat masa antaq member poli dulu, Luqman pon suruh aku masuk jalan macam flyover tu, kalauoda tak jenuh nak jalan kaki. Lain dah kat jeti bas, dah tak macam dulu masa aku studi poli, dulu memang kerap la p sana tolong antaq member aku balik rumah depa, kira dulu aku ni macam pemandu Grab depa la, hahaha.

0 comments:

Post a Comment