L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Farewell

Saturday 27 April 2019

Farewell

Semalam hari last si budak praktikal keja kat kilang aku. Nama budak tersebut Syazani, muda lima tahun dari aku. Orangnya kacak and jambu (no homo though) and suka layan anime. Kami rehat masa yang sama so kami kluaq rehat sekali dengan Zarul and the geng. Aku bagi dia buat sample tapi kadang-kadang kesian jugak kat dia sebab terpaksa ot nak siapkan sample orang lain, dah la tak boleh claim ot, kalau boleh claim takpa la jugak. Semalam kalau tak geng bangla tumpang aku p semayang Jumaat tapi dah sebab tambah lak si Mirul pon ikut jugak, kata kat Mirul yang dia kena fight ngan geng bangla kalau nak tumpang aku p semayang hahaha, last-last geng bangla tak dapat ikut sebab ramai sangat. Si Earshad (salah sorang geng bangla yang rapat dengan aku) dok perhati ja kami dari luaq keta, pastu dia lambai tangan suruh kami gerak, lol. Semalam kira last la si Syazani naik keta aku, rasa sedih jugak hahaha tapi takpa lepas ni kalau dia ada kat Penang boleh roger lepak sekali. Tak sempat nak salam dengan dia, awai dia balik, sepatutnya dia half day tapi dia balik lepas semayang sebab nak siapkan drawing dia. Dia wasap aku kata terima kasih sebab beri tunjuk ajar aku pon reply la kata sori sebab susahkan dia buat sample aku dia kata okay ja. Kepada si Syazani all the best and gud luck untuk presentation, you can do it!

0 comments:

Post a Comment