L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: 1999 All Over Again

Friday 19 April 2019

1999 All Over Again

Imagine this, pada tahun ni, tahun 2019, band yang begitu popular masa lewat 90-an dulu yang cukup kita kenal dengan lagu "I Want It That Way". Yes, Backstreet Boys, tak tau sebab apa depa masih lagi bergelar Boys, sepatutnya Backstreet Men sebab depa semua dah tua lol, anak si Brian (salah sorang anggota BSB) pon dah ada lagu sendiri, terasa diri aku ni tua jugak, hahaha. Kalau nak tau depa masih lagi aktif sampai sekarang, baru-baru ni depa dah released album depa yang ke-9 lepas 6 tahun berlalu tanpa album. Aku dah beli CD album tu, time aku suruh Mama aku order CD depa kat Shopee pon Mama aku ingat yang aku nak beli CD lama depa padahal aku nak beli CD baru. Aku dah layan semua lagu-lagu dalam album terbaru depa dah, bagi aku layan jugak lagu-lagu baru depa walaupon tak sepopular lagu depa yang dulu. Tak lupa jugak band Westlife yang baru buat comeback lepas announced hiatus pada tahun 2012. Rasa macam tahun ni tahun 1999 lak bila band childhood kita buat comeback. Rasa macam dunia ni timeless, sedaq tak sedaq dah 20 tahun berlalu, and aku masih lagi layan lagu-lagu dari band yang sama, and tak sangka jugak Backstreet Boys masih berdiri teguh selama 20 tahun ni, BSB ni kira band paling lama yang aku still layan dari aku masih dok kat tadika sampai la sekarang. Kalau time aku dah ada anak and aku still lagi layan lagu baru depa kira memang hebat la band Backstreet Boys ni, hahaha. Btw kepada yang masih belum lagi layan album terbaru depa tahun ni, DNA boleh la layan kat Spotify or beli CD dia, 100% recommend, one of the best pop album tahun ni.



0 comments:

Post a Comment