L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Stupid Argument

Sunday 24 February 2019

Stupid Argument

Hampa dah dengaq dah kan pasai teori bumi flat yang didakwa oleh Suhaimi Saad? Argument pasai bumi ni flat dah lama berlaku kat luaq negara sampai jadi trending dan meme-meme pasai bumi ni flat dah banyak ada kat 9gag dulu. Tak tau pasai pa mai tahun ni baru argument bumi ni flat jadi femes balik kat Malaysia, thanks to Suhaimi Saad yang menghidupkan balik argument bumi ni flat. Aku tak tau apa tujuan dia, saja nak cari publisiti murahan or nak tunjuk kepandaian dia yang sememangnya fail nak tunjuk pandai tapi kebodohan dia yang terserlah. Ramai yang mempersendakan mamat Suhaimi ni dengan hujahan dia yang tak masuk akai pasai bumi kita ni flat.


Ni dia link komen-komen dari para netizen mengenai dakwaan Suhaimi Saad pasai bumi ni flat. Memang lawak baq hang, kena troll habis mamat Suhaimi ni.




So hampa setuju dengan dia or tak? Mesti la tak kan? Aku percaya yang semua kawan aku termasuk la pembaca blog aku ni tak percaya yang bumi kita ni leper or flat. Sebab kalau mengikut research dari para saintis kalau bumi kita ni flat memang tak akan terjadi benda yang berlaku sekarang. Hampa p la search kat google or kat YouTube pon ada video pasai bumi ni bukan flat. 

0 comments:

Post a Comment