L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: First Timer

Wednesday 9 May 2018

First Timer

Hari ni aku ngan adik aku first time p mengundi untuk pilihan raya. Kami p mengundi di tempat yang sama, kat SMK Permatang Rawa. Ayah aku lak mengundi di Tasek Gelugor. Pukui 7:40 aku ngan adik aku dah p kat sana dah. Sampai sana dah ramai orang dah dok beratuq, agak nasib baik jugak la kami tak kena tunggu lama sampai turn kami mengundi, dalam setengah jam camtu ja. Jari telunjuk belah kiri kena celup kat dakwat hitam tanda dah mengundi. Mula-mula kaler dia warna purple lepas celup kat dakwat tu, tapi lama-lama dah jadi hitam dah. Nak cuci memang tak boleh hilang la, kena tunggu 2-3 hari baru boleh hilang. Lepas undi kami balik rumah tunggu ayah aku abih mengundi, kami nak p sarapan sekali. Aku suggest makan kat McD, ayah aku dah sampai rumah kami pon p la sana makan sarapan. Result PRU malam ni jugak so agak tak sabar-sabar jugak la nak tunggu result, harap-harap kali ni sejarah tak berulang macam PRU lepas.  

0 comments:

Post a Comment