L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: The Best Chocolate Muffin Ever

Thursday 9 November 2017

The Best Chocolate Muffin Ever

Hampa tau kan muffin tu macam mana? Dia adalah kek saiz yang agak kecik dalam bentuk bulat pastu ada macam kertas kat bawah dia, haa itu la orang panggil muffin (cakap kepada yang tak tau muffin tu apa dia). Selalunya muffin ni perisa dia coklat, tapi perisa lain macam vanilla pon ada. Kalau nak tau coklat muffin yang best aku recommend yang jenama Mighty White (dalam gambaq). Fuh, memang sedap baq hang, merecik hawau punya la. Harga dia pon berbaloi orang kata, RM1.60 ja, mahal ke? Tak an? Dalam muffin tu ada krim coklat, menyedapkan lagi muffin tersebut. Bagi aku muffin ni kira favourite breakfast meal bagi aku, kalau ada sebungkus kat atas meja dapuq rumah aku ambik satu makan dalam keta masa otw p keja. So, kepada sesiapa yang belum rasa boleh la try rasa, dia ada jual mostly kat stesyen minyak and kedai runcit. Seriously, muffin coklat jenama Mighty White muffin yang paling sedap aku pernah makan so far, kalau hampa suruh aku bagi rating aku akan bagi rating 10/10.





0 comments:

Post a Comment