L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: No Shave November

Monday 20 November 2017

No Shave November

Setiap kali masuk bulan November mesti ramai yang post pasai 'No Shave November', satu challenge or trend di mana laki tak boleh buang janggut dan misai, senang kata tak boleh shave segala bulu yang ada kat badan. Aku pon tak tau apa faedah dia tapi aku still ikut jugak. Aku rasa dah sebulan lebih dah ni aku tak cukuq bulu yang ada kat muka aku ni. Kalau kata tadak orang teguq pasai janggut and misa aku ni meamng tipu la, ada yang suruh aku buang bulu kat muka aku ni. One of the reason aku simpan pon sebab aku saja nak nampak diri aku ni macam orang dewasa, kalau tak simpan bulu kat muka nanti ada yang kata tak macam lelaki sejati la, kalau simpan ada pulak yang kata tak hensem. Different people different opinion la kata kan. Aku pon kadang-kadang rasa rimas jugak bila janggut and misai aku dah panjang, especially masa tengah makan. Dah nak masuk bulan 12 dah ni, baik aku tunggu ja sampai 1hb, baru la satisfy sikit bila aku dah berjaya lepas challenge No Shave November yang sememangnya tak beri apa-apa manfaat kat aku pon, hahaha.

0 comments:

Post a Comment