L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Sounds Good, Does It Work?

Sunday 19 November 2017

Sounds Good, Does It Work?

Aku tengah syok syok scroll page 9gag pastu aku jumpa satu post ni dia kata dia berenti cari girlfriend, kira macam stop confessing la, seminggu kemudian dia kata dia jumpa girlfriend, tak tau la maksud dia tu jumpa camna, orang yang dia confess tu accept dia ka or ada pompuan minat kat dia, tapi memandangkan tajuk post dia letak 'Focus on yourself, stop looking', aku assume orang yang mengorat dia. Aku rasa okay jugak kalau ikut idea dia, tak tau la jadi ke tak, aku try test tengok, so bermula hari ni aku akan stop confessing, walaupon aku jumpa and kenal dengan pompuan cantik, aku kena tahan perasaan aku ni, supaya aku tak difriendzoned kan lagi, biaq orang lain yang confess kat aku lak, well... gud luck for that. 

0 comments:

Post a Comment