L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: My Heart Is So Dumb

Monday 7 March 2016

My Heart Is So Dumb

Pada suatu hari yang tenang, tiba-tiba aku teringat dengan sesorang yang membuatkan hati aku cair dan juga orang pertama yang meng'friendzoned'kan aku pada 7 tahun lepas. Perasaan suka dekat dia sudah datang kembali, walaupon aku dah lama berhenti pikiaq pasai dia. Keadaan menjadi makin parah bila aku stalk gambaq terbarunya di akau fesbuk salah seorang kawannya. Why??? Just why??? Sebab apa hati aku ni masih lagi nak kat dia??? Dia tak suka aku pon, dia block aku lagi ada la, tapi sebab apa tiba-tiba aku dah suka balik kat dia? Aku pening. Aku pelik. Tak dapat nak jelaskan. Tapi aku dah lama cakap kat diri aku supaya jangan layan sangat perasaan aku ni. Tapi aku still berharap satu hari nanti dia akan suka aku balik. Aku berdoa supaya Allah jodohkan aku dengan dia. Sampai tahap macam tu sekali. Walaupon bunga bukan sekuntum tapi hati aku masih lagi berkeras nak ngan dia. Why the hell man? Aku pon tanya diri aku sendiri. Aku ni terlalu setia, tapi setia pada orang yang belum tentu lagi suka aku macam perkara yang sia-sia ja. Tapi aku percaya Allah akan tolong aku. tengok lah macam mana. Kawen lambat lagi, aku masih muda lagi, just see what wil happen next, hope for the best. Aku percaya yang Allah akan jodohkan aku dengan orang yang aku cintai...tapi aku still nak dia jugak. Argh..awat aku ni!? Tak boleh ka aku bersabaq? Baiklah, aku sabaq.

0 comments:

Post a Comment