L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Life as a Designer

Tuesday 15 March 2016

Life as a Designer

Minggu ni aku agak busy, hari ni dah hari ke-2 aku balik lambat, keja 12 jam. Memang nak balik awai tapi banyak pula keja kena buat sampai terpaksa buat ot. Bukan setakat drawing ja aku kena buat, sample pon kena buat sendiri, pergh, baru aku rasa betapa busynya jadi designer ni. Aku pon buat keja sampai tak perasan masa dah berlalu, sebelum ni dok tunggu nak balik punya lama, hahaha. Walaupon agak busy tapi aku tetap tak lupa update blog kesayangan aku ni, dalam masa yang sama boleh la aku share sikit pengalaman jadi designer. Boleh kata aku dah agak enjoy life aku sebagai seorang designer, walaupon gaji tak memuaskan tapi aku still enjoy buat. Lambat laun gaji aku akan naik jugak, tapi makan masa jugak la, harap-harap naik banyak la, hahaha. Okay la tu, that's it for tonight, aku pon dah letih ni baru balik keja, kalau ada story menarik nanti aku share, gud nite.

0 comments:

Post a Comment