L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: New Hobby

Friday 15 January 2016

New Hobby

Dulu aku selalu perabih duit dekat wayang, tapi semenjak hujung tahun lepas aku selalu main snooker dengan member lak. Masa mula main aku tak reti nak masukkan bola, sekarang dah boleh la. Aku tak la pro sangat macam member aku yang lain, hahaha. Kadang-kadang nasib ja kalau bola masuk. Kami selalunya main dekat Perda, satu derek dengan E-red Hotel. Bau rokok kau jugak dalam tempat tu sampai mak aku pon dok bising balik-balik badan bau rokok. Aku pon tak suka jugak dok tempat camtu tapi nak buat camna, dah la aku jadi obes dengan snooker ni kalau seminggu tak main memang tak sah, hahaha. Tapi sekarang dah slow sikit main, 2-3 hari ja main kalau sebelum ni mau tiap-tiap dok kat tempat snooker. Yang tak pernah main lagi tu boleh la try main, belajaq camna nak bagi bola masuk lubang, aku yang dulu langsung tak reti sekarang dah boleh dah, tapi tak dak la sampai kategori pro, masih amatur lagi la, hahaha.

Dalam gambaq nampak macam pro tapi main tak tara mana pon, hahaha.

0 comments:

Post a Comment