L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Talking About Bussiness

Monday 27 April 2015

Talking About Bussiness

Petang tadi Faiz ajak aku lunch, dia suruh aku amik dia kat Bank Rakyat Perda dekat dengan tempat keja dia. Nasib baik tak lama macam semalam aku tunggu dia, hahaha. Kami pon p la cari kat mana kami nak makan kat ngan area Perda. Last-last kami p makan kat kedai biasa yang selalu aku dok p, kedai Pokok Nyok Nasi Campur. Masa tengah makan tiba-tiba Faiz ajak aku niaga kedai makan. Aku pon setuju jugak ngan idea dia tapi rasa takut lak, hahaha. Iya la, kena ambik risiko jugak la kalau nak berniaga ni. Bawak kluaq modai mahai-mahai tapi takut orang tadak lak, tu yang aku dok risau tu. Tapi seriously aku memang berminta jugak nak bukak kedai makan sendiri tapi buat masa ni bukan masa yang sesuai, aku pon tak decide lagi apa aku nak buat lepas ni.

0 comments:

Post a Comment