L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: No More Last Minute Work

Saturday 18 April 2015

No More Last Minute Work

Hari ni aku bangun awai pukui 6 pagi semata-mata nak buat report praktikal. Selalu mai hari Sabtu ngan Ahad masa pagi mesti aku lena sampai tengah hari tapi hari ni aku bangun awai buat report sebab takut tak sempat siap report aku, terpaksa la aku bersengkang mata buat report, hahaha. Tapi aku tak rasa ngantuk pon pagi tadi, pelik jugak sebab aku tidoq 4 jam ja semalam. Mungkin aku memang takut sangat kot? Hahaha maybe. Apa-apa pon report aku hampir-hampir nak siap, rasa lega pon ada, nasib baik aku buat awai pagi tadi, kalau aku start buat report petang rasa sampai malam esok baru siap, dah la slide presentation pon tak buat lagi, website pon macam tak complete. Hopefully malam esok aku boleh tidoq dengan aman dan damai sebelum mai hari presentation.

0 comments:

Post a Comment