L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Lucky And Not Lucky At The Same Time

Thursday 9 April 2015

Lucky And Not Lucky At The Same Time

Pagi tadi aku teman Abang Nazli antaq letter head kat TNB Seberang Jaya. Lepas tu teman abang tukaq tayar keta dia lak. Masa nak balik kilang kami nampak Abang Zubir ngan Abang Mat Nor naik moto, nak p makan la tu, lepas pukui 12 setengah mesti depa kluaq makan, hahaha. Depa makan kat tempat yang aku tak suka so terpaksa la aku makan sorang-sorang. Aku makan kat kedai Pak Omar, dekat ja ngan kilang, sedap dan harga pon boleh tahan. Kat situ memang ramai pekerja-pekerja kilang lepas situ. Aku pon terpaksa dok satu meja ngan pakcik berjubah. Masa tengah makan pakcik tu dah abih makan, tiba-tiba pakcik tu ambik resit aku, dia tolong bayaqkan. Aku pon terkejut jugak sebab first time ada orang yang buat camtu. Memang rezeki aku time tu. Abih makan aku pon balik. Elok nak duduk dalam keta tiba-tiba sluaq aku terkoyak tang belakang. Besaq pulak tu sampai nampak spender, hahaha. Nak tanak terpaksa la aku balik rumah awai hari ni seluaq koyak punya pasai, hahaha. Hari ni aku bernasib baik ada orang belanja aku tapi tak bernasib baik jugak sebab sluaq koyak, hahaha what a day!

0 comments:

Post a Comment