L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Hangout

Saturday 25 April 2015

Hangout

Pagi tadi dalam pukui 10 Faiz Hussein call aku, ajak aku teman dia p kolej dia ambik baucar buku. Aku pon p la bersiap and then dalam pukui 11 lebih baru dia sampai umah aku. Kami pon gerak p sana. Jalan memang jem jugak la nak p sana. Pukui 12 lebih baru sampai kolej tapi yang sedihnya Faiz tak dapat ambik baucar buku sebab ustaz yang jaga baucar tu tak mai, p Kelantan katanya. Ustaz tu kata mai petang esok so nak tak nak esok kena mai lain la cita dia. 

Kami pon lunch dulu kat KFC. Lepas lunch kami balik Perda cari CC (aku punya idea, hahaha). Merata jugak kami cari CC sebab yang dekat umah aku tu tutup. Last-last jumpa jugak CC, tempat dia okay jugak, kerusi pon sedap duduk, first time aku masuk CC tu (ntah nama pa CC tu). Pukui 4 lebih baru la kami balik. Esok mungkin kluaq lagi, tak tau jadi ke tak, hahaha.

0 comments:

Post a Comment