L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Met An Old Friend Of Mine

Tuesday 7 April 2015

Met An Old Friend Of Mine

Hari ni aku jumpa member lama aku yang keja ngan aku kat AEON dulu. Nama dia Hafiz, orang panggil dia Fiz. Lama jugak kami tak jumpa, dah tiga tahun dah. Dia tua 4 tahun dari aku tapi perangai macam budak-budak, hahaha. Petang tadi dia chat ngan aku kat WeChat ajak kluaq teman dia p klinik gigi so aku ikut la. Dia suruh aku tunggu dia kat Petronas dekat ngan Masjid Perda, aku pon p la sana. Lepas ambik dia kami pon cari klinik gigi kat area BM. Lebih kurang 3 klinik jugak kami p tapi semua tutup so kami p Hospital Seberang Jaya lak. P sana klinik pon tutup pastu Fiz kata tak pa la esok pagi dia p sendiri. 

Pastu dia ajak aku  tengok wayang lak, suruh belanja dia, dia kata tak dapat gaji lagi, well aku pon bukannya dapat elaun pon tapi memandangkan aku ada duit sikit so aku belanja dia jugak la, hahaha. Kami tengok cita kartun, Home. Best jugak cita tu, nanti kalau aku rajin aku buta sinopsis untuk post akan datang. Lepas tengok wayang kami pon dinner kat KFC and then kami pon balik.

Mamat ni memang selalu selfie, hahaha.
Tengah tunggu ayam siap masak.

0 comments:

Post a Comment