L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Sabella Falls Meme

Sunday 6 July 2014

Sabella Falls Meme

          World Cup tahun ni memang banyak kerenah dan moment2 yg x akan aku lupa. Semalam aku tgk game Argentina lawan dengan Belgium, Argentina menang 1-0 gol daripada Gonzalo Higuain minit ke-8. Argentina berjaya ke semi final pertama dalam tempoh 24 tahun akan bertemu dengan Belanda yg kalahkan Costa Rica dengan keputusan sepakan penalti 4-3 di mana goalkeeper Belanda menyelamatkan 2 sepakan penalti Costa Rica, Tim Krul yg menggantikan goalkeeper yg bermain sepenuh masa hanya untuk bermain masa sepakan penalti (ternyata taktik pengurus Belanda berjaya). Tapi aku bukan nak cakap pasai game Belanda sebab aku bukan tgk pon (tgk result ja), aku nak share sikit moment paling lawak semasa game Argentina lawan Belgium. 


Alejandro Sabella hampir terjatuh ketika Gonzalo Higuain miss chance nak score 1 lagi.


Antara meme2 Sabella yg telah digabungkan dalam video ni. Hahaha memang lawak.

0 comments:

Post a Comment