L Lawliet - Death Note minorasyid.blogspot.com: Hangout: With My BFF

Wednesday 30 July 2014

Hangout: With My BFF

          Hari ni aku keluaq ngan best friend aku, Tan Zhong Xian. Lebih kurang sebulan jugak kami x kluaq sama-sama. aku pon rindu jugak la ngan dia ni sebab tu aku ajak dia kluaq. Memang dia ni makin hensem dah sihat ja aku tgk dia tapi aku still dok kering dari dulu lagi, hahaha. Destinasi pertama kami ialah ke AEON Bukit Mertajam, kami lunch kat food court kat sana. Lepas makan kami p cari baju sat nak beli last-last kawan aku ni belanja aku baju 2 pasang dalam RM30 ja. Lepas lepak AEON kami pon p Sunway Carnival nak tgk movie memandangkan cinema kat AEON x bukak lagi. Kami tgk cita "Hercules" lakonan Dwayne Johnson a.k.a The Rock. Memang ohsem gila cita dia, aku bagi 5 bintang (aiceh sapa la aku nak bagi rating ni). 

Sempat lagi selfie dalam lif.

Kalau nak makan kat food court kena buat satu kad special sbb kat sana x guna duit, bila nak beli kena guna kad ni ja. Sempoi kan?
Pemandangan food court kat AEON BM, cantik an?

Sementara tengah tunggu cita start kami pon lepak kat kedai Daily Fresh pekena waffle coklat sambil baca komik.
Poster movie 'Hercules' lakonan Dwayne Johnson sebagai watak utama cita ni. Memang best cita ni x caya p tgk (aku bagi jaminan ni, hehe).

0 comments:

Post a Comment